onsdag den 22. januar 2014

her her jeg valgt 4 forskellige slags bryllupslagkager  som alle er overtrukket med marcipan, men med for skelige fyld og pynt.
den første er pynte med friske blomster som selvfølgelig er usprøjtet
inden i er der er vaniljecrem med friske jordbær og er marcipan lagkagebund. 
nr.2 er pyntet med med sukker snirkler, knopkant og druer og marcipan roser og blade
  er der en orangecrem, jordbær/rabarber kompot og hasselnøddebrud.
nr.3er pyntet med marcipan roser og blade og sukker knopkant
inden i er der nougat crem, hindbær/appelsin marmelade og marcipan lagkagebunde
nr.4 er pyntet med er frisk bær på toppen og sukker knopkant og hjerter
inden i kagen er det limemousse, hvid ganache,  mørk ganache og lys chokolade bunde
 jeg beklager de dårlige billeder som er tager af en mobil tlf. ,men jeg håber at I kan se hvad jeg mener ellers er I velkommende til at kontakte mig.
inspiration til kagerne er jeg fået af Odense marcipan 
   




Ingen kommentarer:

Send en kommentar